fredag 22. mars 2013

Påske og Palmehelg, og snart bursdag...

Palmehelga står for døra, og det er dags å henta ned paskeharar og kyllingar og andre gule vesen frå kottet på loftet. Framleis kaldt ute, men du og du så flott! Blååå himmel og sol. Denne veka har me vore på 6-vekers kontroll med Thea Marie, som no har blitt 58 cm lang og ca. 4,5 kg! Ho har ikkje kome klar av virus eller bakteriar eller kva som måtte herja kringom i hus og hytte denne vinteren. Tett og slimete i halsen og attklistra auge. Verkar som sjukene ingen ende vil ta i vinter... Men, det gjer det vel til slutt : ) I går hadde me først sesongdebuten i låven, der nokre bygdevertar hadde tinga lunsj på Urnes Gard: Verdsarvpizza og tilslørte "gardakjeringar" var menyen. Etterpå var me ein liten tur på Fjordatunet, der Gry Tokvam hadde invitert til påskekvelds og påskebakst. Kjekt å treffa folk frå sida, og eta god mat i lag! I dag vart det ein snartur til Sogndal, og slik går no dagan : ) Om nokre dagar fyller eg år - mange år..., og det må eg kanskje tenkja på å feira ørlite grann?! Det må vel bli ei råd med ein liten kakefest om ikkje anna tenkjer eg, for å feira seg burde ein i grunn gjera litt oftare, og iallefall når ein fyller 40(!) - hjelpe meg! Elles blir det nok ei ganske roleg påske trur eg, med besøk av og til påskegjester rundt om i grendene, påskebasarar og kanskje litt ski?! GOD PÅSKE !
 
Gabriella og Thea Marie

Påskebakst i Fjordatunet

Ein variant av påskeharane som dukkar opp i desse tider!

Koseleg prat og god mat på Fjordatunet
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar