lørdag 17. november 2012

Ein laurdag i november

Etter ei hektisk og innhaldsrik veke er det godt å vakna av seg sjølv ein laurdag og vita at det ikkje er noko spesielt på planen. I går etter skule og jobb vart det Sogndal og kino på meg, eldstejenta og nokre venninner av ho. Twilight - siste del, såg me. Skikkeleg vampyr/vareulv film med all dramatikken som høyrer med rundt temaet. Må sei dei er sjarmerande desse varulvane og vampyrane no for tida, der dei glitrar i sola med dei raude augene sine. Meinar eg las at vampyrar ikkje lika sola i "gamledagar"? Ja, ja, eg kosa meg no storleg med ungjentene på film eg. Såg eit par andre over 30 i kinosalen òg (som forresten var stappfull!), vil eg no få sagt ;). I dag er det grått ute, og dermed "heilt greitt" å kosa seg inne, med strikketøy, fyr på peisen og levande ljos. Mmmmm! Det er som det skal vera: mannen er ute og skaffar mat (jaktar hjort), eldstejemnta og eg daffar litt rundt her, lagar fruktcoctail og middag, minstejenta drog på overnatting over fjorden og ute senkar mørket seg att. God laurdagskveld allesaman. Bilete av ingrediensane i innlegget ser de her:
Dorthe Skappelgenser i emning!

1 kommentar:

  1. Så langt du er komen på gensaren!
    Så kjekt at bloggen er levande att, det likar eg! :-)

    SvarSlett