onsdag 14. november 2012

...og ny dag!

Serious...!
Startar friskt med to innlegg på to dagar! I dag er onsdag og i utgangspunktet heimedag for meg. Vert ein del jobbdagar òg desse onsdagane, fordi eg får litt kortare dagar på landbrukskontoret p.g.a. ferjetider, som eg må "henta inn att" innimellom. Men, i dag er eg heime! Skal berre "catering a little food" til nokre svoltne sjeler, eg og systao (ikkje me som er dei svoltne sjelene, altso, me som skal laga maten ;). Utpå dagen vert det ein handletur, er planen: garn til den berømte Dorthe Skappel gensaren, som eldstejenta ønskjer seg, og henting av jenter frå hip hop og gymsal-aktivitetar. Vert litt køyring hit og dit når ein bur så innigranskauen uti der ingen skulle tru...., men det må ein ta med seg. Sit og får gjort unda litt "heimekontorarbeid" no då: bestiller julekort og div. frå Fotoknudsen, sender ut litt hjortekjøtrekningar, planlegg bursdagsfeiring for eldstejenta som vert ten-åring neste helg (!!). Bra spredning i grunn: med dåp neste vår/sommar, og konfirmant våren etter der.... Vel, dette vart eit lite kvardagsglimt frå dagen i dag, ingen store uante hendingar, men det er no eingong kvardagar det er mest av ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar