onsdag 21. november 2012

Midtveke og namnedag!

Eldstejenta var heime i dag òg. Seige greier dette her, men no ser det heldigvis deffinitivt (bank i bordet og kryss i taket) ut til å vera på retur. Og det er bra, for bursdagsfeiringa nærmar seg med stormskritt òg! I morgon vert det kommunestyret på meg. Får sleppa innom innimellom som vararepresentant ; ) Ei kort gjennomlesing av saklista syner at det ikkje er dei heilt heite sakene som skal opp i morgon (då hadde det vel kanskje ikkje vorte innkalla varamedlemmer heller, om det var "heite" saker meiner eg ; ) .....). Ei kjekk jente gjorde meg forresten merksam på at eg har namnedag i dag. Då måtte eg forska litt meir på dette, tenkte eg, og kan fortelja følgjende frå Wikipedia: Navnet Marianne er kjent i Norge fra 1500-tallet. I nyere tid har Marianne vært blant de mest populære døpenavnene på jenter i Norge i perioden ca 1955 til 1985, med en topp i 1967. Marianne er et kvinnenavn med flere opphav. Det kan være en fransk form av Maria, som kan bety «sterk, vakker», eller en variant av det latinske navnet Marina som kan bety «som hører til havet». Det kan også være en sammentrukket form av navnene Maria og Anne, hvor sistnevnte er avledet av Hannah og betyr «gunst» eller «nåde». Jau, jau, happy name-day to me! Og god kveld til alle saman!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar