lørdag 24. november 2012

Og så vart det stille....

i huset. Er verkeleg inne i ein "blogge-stim" no, så får berre køyra på så lenge det varer! Partygjengen reiste for litt sia, og med dei for mine to jenter òg -så ja, no vart det stille her. Begge mine kjem att utpå kvelden, så det livnar nok til att : ). Trur jubilanten var godt nøgd med feiringa, verka slik! Forresten fekk eg ein fin start på dagen i dag! Då eg hadde rigga meg til med kaffikoppen, kom ingen andre enn sola strenande inn glaset i stova her! Veldig velkommen, og litt for sjeldan den gjesten har synt seg her siste tida. Derfor må slike augneblink nytast, og det var nett det eg gjorde i dag tidleg, i sofaen, med kaffikoppen i handa, og sola i fjeset! Når gjengen var faren istad fekk eg så grualeg lyst på steikjelse, fleskasaus, flesk og duppe eller kva det måtte kallast rundt om. Så no er eg i gang med det, og må avslutta her så det ikkje vert fiasko på kjøkenet.. ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar